Tuesday, April 7, 2015

Kursus Jangka Pendek Anjuran PRAKTIS Bersama Kolej Komuniti

Sukacita dimaklumkan bahawa Persatuan Pegawai Tadbir dan Ikhtisas (PRAKTIS) dengan kerjasama Kolej Komuniti akan menganjurkan kursus jangka pendek seperti berikut:

        Tajuk   : Kursus Solekan Asas ke Pejabat
        Tarikh  : 11  April 2015 (Sabtu)
        Masa    : 10.00 pagi
        Tempat : Kolej Komuniti Kota Melaka.
        Yuran   : RM10

Untuk makluman, kursus ini akan diadakan secara amali dan praktikal oleh pensyarah bertauliah di Kolej Komuniti. Segala peralatan untuk kursus ini juga turut disediakan. Modul pengajaran yang akan dilaksanakan amat sesuai dengan cara kehidupan seharian untuk wanita berkerjaya namun masih ingin bergaya secara ringkas dan sempurna.

Sehubungan dengan itu semua ahli PRAKTIS khususnya wanita adalah dijemput untuk menghadiri kursus tersebut. Tarikh tutup permohonan adalah pada 9 April 2015.

Jika berminat untuk menyertai kursus tersebut, tuan/puan boleh menghantar emel dengan menyertakan Nama, PTj, dan No. Telefon kepada faradila@utem.edu.my atau nursyaqqirin@utem.edu.my.

Sebarang pertanyaan boleh diajukan terus kepada Puan Faradila (Penerbit Universiti) di talian 06-283 3305 atau Puan Nur Syaqqirin (Pejabat TNCAA) di talian 06-331 6240.

No comments:

Post a Comment